Χρυσό για τη Εθνική Ανδρών 3x3 στους ΑΜΚΕ!
Μεγάλη επιτυχία για την Εθνική Ανδρών 3x3 η οποία κατέκτησε το Χρυσό μετάλλιο στους 20ους Αγώνες Μικρών Κρατών Ευρώπης, οι οποίοι διεξάγονται στην Ανδόρα.
Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα στον σημερινό (29/05) μεγάλο τελικό κατάφερε να κερδίσει την οικοδέσποινα Ανδόρα με 21-13 και να ανεβεί στο πρώτο σκαλοπάτι του βάθρου.
Πρώτος σκόρερ για την ομάδα του Ηρακλή Πιττάκα ο Πάρης Μαραγκός, ο οποίος σκόραρε δέκα πόντους, ενώ πέντε είχε ο Παναγιώτης Μάρκου, τέσσερις ο Βίκτωρας Ιερωνυμίδης και δύο ο Μάριος Γεωργίου.
Η ομάδα μας φεύγει από τη διοργάνωση έχοντας πετύχει συνολικά τέσσερις νίκες, ενώ έχασε μόνο μια φορά στις λεπτομέρειες.
Στους ομίλους, η Εθνική μας είχε κερδίσει δυο φορές τη Μάλτα (21-15, 21-16) και μία την Ανδόρα (21-14) από την οποία είχε μία ανώδυνη ήττα (15-13) στην τελευταία αγωνιστική των προκριματικών).
Συγχαρητήρια σε όλους!

