Ολοκληρώνεται η β' φάση στο πρωτάθλημα Γυναικών

Mε τους αγώνες της 15ης αγωνιστικής ολοκληρώνεται η Β’ φάση του πρωταθλήματος Γυναικών, με ένα παιχνίδι να πραγματοποιείται την Παρασκευή (21/02) και άλλα δύο την Κυριακή (23/02).

Η πρωτοπόρος ΑΕΛ, η οποία μετράει 13 νίκες σε 14 παιχνίδια, θα αντιμετωπίσει στο φινάλε του γ΄ γύρου στην αίθουσα «Άκης Κλεάνθους» στην Πάφο τον ΑΠΟΠ Riganato, που μετρά έξι νίκες και οκτώ ήττες. Ο αγώνας αυτός θα γίνει το βράδυ της Παρασκευής, 21 Φεβρουαρίου, στις 19:00.

Τα άλλα δύο παιχνίδια θα γίνουν την Κυριακή. Εκτός έδρας παίζει και η δεύτερη στη βαθμολογία Sigma Bakeries Αναγέννηση Γερμασόγειας, η οποία θα φιλοξενηθεί από την Ύδρα Ασφαλιστική ΕΝΑΔ στις 15:30. Η ομάδα της Γερμασόγειας μετράει 12 νίκες και δύο ήττες, ενώ αντίθετα δύο νίκες και 12 ήττες είναι ο απολογισμός για το συγκρότημα του Αγίου Δομετίου.

Την ίδια ημέρα νωρίτερα, στις 12:00, θα διεξαχθεί και ο αγώνας ανάμεσα στην ΕΘΑ και τον Ζήνωνα Λουκή Ακρίτα. Η ομάδα της Έγκωμης είναι στο τρίτο σκαλοπάτι του βαθμολογικού πίνακα έχοντας οκτώ νίκες και έξι ήττες, με τον αντίπαλό της να βρίσκεται στον πυθμένα με ένα ροζ φύλλο στους προηγούμενους 14 αγώνες.

Σημειώνεται ότι, με βάση τα βαθμολογικά δεδομένα, έχουν ξεκαθαρίσει τα ζευγαρώματα για την ημιτελική φάση. Η πρωτοπόρος ΑΕΛ θα αναμετρηθεί με τον τέταρτο ΑΠΟΠ Riganato και η δεύτερη Sigma Bakeries Αναγέννηση Γερμασόγειας με την τρίτη ΕΘΑ.

Αναλυτικά το πρόγραμμα

ΑΠΟΠ Riganato - ΑΕΛ 21/02, 19:00

ΕΘΑ - Ζήνωνας Λουκής Ακρίτας 23/02, 12:00

Ύδρα Ασφαλιστική ΕΝΑΔ - Sigma Bakeries Αναγέννηση Γερμασόγειας 23/02, 15:30