Για το χάλκινο θα αγωνιστεί η Εθνική Γυναικών 5x5 στους ΑΜΚΕ
To χάλκινο μετάλλιο θα διεκδικήσει, το πρωινό του Σαββάτου (31/05, 11:00) η Εθνική Γυναικών 5x5 στους Αγώνες Μικρών Κρατών Ευρώπης, οι οποίοι διεξάγονται στην Ανδόρα.
Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα, στον σημερινό (30/05) ημιτελικό ηττήθηκε από το Μαυροβούνιο με 70-46.
Αντίπαλος για την Εθνική μας, για μία θέση στο βάθρο, θα είναι η οικοδέσποινα Ανδόρα η οποία στον άλλο ημιτελικό δέχθηκε ήττα από το Λουξεμβούργο με 90-35. Υπενθυμίζεται ότι στη φάση των ομίλων η ομάδα του Γιώργου Παλάλα είχε νικήσει την Ανδόρα με 77-26.
Οι πόντοι της Εθνικής μας: Ακαθιώτου 3, Τσινακλίεβα 19, Πηλακούτα , Κυπριανού 3, Πάγκαλος 12, Ράτσα, Γεωργίου, Παπαϊωάννου 9, Κωνσταντίνου, Τέιλορ, Στυλιανίδη, Οικονομίδου.
TA ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ: 23-5, 37-16, 48-40, 70-46

